Prima zi de condus

Dupa 7 ani jumate de cand am carnetul de condus, aseara a fost prima „ora” adevarata de condus. Gabi mi-a fost instructorul, stiam ca o sa fie greu, ca o sa se enerveze, ca o sa ma enervez, ca o sa fie dur, ca eu nu o sa mai vreau sa conduc etc

In fine, dupa ture interminabile pe stradutele din Noua, m-a scos pe strada principala sa venim acasa.

La judetean nu am vazut o tipa pe trecerea de pieton ca era o duba fara geamuri in partea mea stanga…. in fine, nu am mai aprit si am trecut…

– Cand treci de pe o banda pe alta semnalizeaza si tu…

La doar cateva momente dupa vad girofarurile de la politie in spatele meu, trag pe dreapta:

– permisul, buletinu, actele de la masina;

Caut si i le dau

– Stiti pentru ce v-am oprit?

– hmmm… ca nu am semnalizat ca am trecut de pe o banda pe alta? (Gabi imi da una cu cotul)

– Nu, pentru ca nu ai oprit la trecerea de pietoni la Judetean; Amenda este de 350 Ron, nu stiu cate puncte si vi se retine permisul pentru o luna de zile;

Politistul da sa plece sa intocmeasca amenda etc moment in care intervine Gabi si se duce sa vorbeasca cu politistul…

In capul meu se derulau acum o gramada de chestii. Stiam ca masina mi-a fost cumparata pentru 3 luni de zile. Deja o luna mi-era dusa, deci mai aveam doar 2 luni sa ma bucur de masina si sa ma obisnuiesc cu condusul. Era extraordinar de frustrant: Chiar din prima seara?

2 responses to this post.

  1. ;)) noroc cu Gabi. I-a facut semnul ala cu mana la epoleti? :))

    Răspunde

  2. Posted by Beatris on februarie 4, 2011 at 11:35 am

    Binenteles ca nu…

    Răspunde

Lasă un comentariu